Харьковский спиннинг

Форум о рыбалке

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 19 апр, 2015 Вс 15:36:04 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 окт, 2011 Вс 15:00:18
Сообщения: 322
Откуда: Україна, Рівненська обл., м.Вараш
Благодарил (а): 67 раз.
Поблагодарили: 11 раз.
Вітання усім! Изображение
Шановні колеги по захопленню та всі, хто обожнює рибалку та все, що з нею пов'язано! Постала дилема, тому потребую об'єктивної поради! Изображение

До зняття нерестової заборони планую придбати двигун для човна (у мене Bark B-280).
Бюджет покупки складає максимум 350$, тому без особливих варіантів розглядав Parsun T2.6C BMS - 295 $
Але нещодавно випадково на просторах інтернету наштовхнувся на іще одне чудо "китайпрому" - Hangkai 3.5HP
- 316 $

Із опису в інтернеті:
"Двотактний підвісний мотор Hangkai 3.5HP. Підвісні мотори Нangkai 3.5 мають просту трансмісію, яка складається з відцентрового зчеплення і головної передачі (28). Через простоту конструкції, вони мають малу вагу і відповідно високу питому потужність. Управління дросельною заслінкою здійснюється ручкою газу мотоциклетного типу, яка знаходиться на румпелі. Рух заднім ходом здійснюється розворотом мотора на 180. Мотори рекомендуються для надувних човнів 2.3-3 метра і для човнів з жорстким корпусом до 4 метрів. Може використовуватися і на більш великих човнах і катерах для маневрування. Основна перевага мала вага і невисока ціна.
Двигун Hangkai 3.5НР відрізняється надійністю, довговічністю, економічністю та тривалим терміном роботи навіть при частій експлуатації :).
Обираючи двигун Hangkai 3.5НР, ви купуєте зручний в управлінні та потужний агрегат!!!" Изображение

І все... закралися сумніви (краще не зустрічав би :)). Адже практично при одній і тій же вартості отримаємо (різницю у 21$ при нинішніх цінах в розрахунок можна не брати) 3,5 к.с замість 2,6!!!
Можливо, хтось користується чи має досвід експлуатації, буду вдячний за будь-яку інформацію та поради! Це буде мій перший двигун, тому порівнювати немає з чим.


ИзображениеVSИзображение

Порівняльна характеристика Parsun T2.6C BMS VS Hangkai 3.5HP

Перше значення - Parsun T2.6C BMS
Друге значення - Hangkai 3.5HP


Тип мотора: Двотактний одноциліндровий бензиновий двигун водяного охолодження - Двотактний одноциліндровий бензиновий двигун комбінованого охолодження (водяне + повітряне)
Потужність: 2.6 к.с. (1.91 кВт) - 3.5 к.с. (2.6 кВт)
Суха вага: 9.8 кг. - 9.7 кг.
Обороти максимальної потужності: 4200-5300 об/хв. - 4000-5000 об/хв.
Тип паливної системи: карбюратор - карбюратор
Висота транця: 381 мм. - 420 мм.
Робочий об'єм: 50 cм3 - 49 cм3
Система управління: румпель - румпель
Головна передача: 2.08 - 2.08
Діаметр циліндра / хід поршня: 42х36 мм. - 44х33 мм.
Вбудований паливний бак: 1.2 л. - 1.3 л.
Система запалювання: TCI - CDI
Рекомендований сорт палива: А95 - А92

Суттєві, на мій погляд відмінності, виділені кольором.
Крім того, у комплекті з Hangkai 3.5HP йдуть - лійка, гайкові ключі, мірна каністра для змішування палива з маслом. У подарунок: стартер + крильчатка.

Трохи бентежить його зовнішній вигляд з решітками на корпусі для кращого охолодження. І, мабуть, саме через них він буде заголосно працювати, в порівнянні із тим же Parsun T2.6C BMS.
Але ж ціна...

Изображение Изображение

Відео з YouTube комплекта поставки двигуна Hangkai 3.5 HP -


Діліться думками та порадами!!!Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 9:55:03 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 26 фев, 2010 Пт 17:29:28
Сообщения: 1849
Откуда: Харьков
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 5 раз.
Шо це було- реклама Hangkai - нє?


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 10:31:20 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 окт, 2011 Вс 15:00:18
Сообщения: 322
Откуда: Україна, Рівненська обл., м.Вараш
Благодарил (а): 67 раз.
Поблагодарили: 11 раз.
ОВОД писал(а):
Шо це було- реклама Hangkai - нє?


Цікаво, із чого Ви взяли, що це реклама???
Чітко ж написав "планую придбати двигун... стою перед вибором... допоможіть визначитись..." Де реклама???


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 13:19:23 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр, 2010 Сб 19:06:15
Сообщения: 949
Откуда: Харьков Сев.Салтовка
Благодарил (а): 154 раз.
Поблагодарили: 189 раз.
Не было у меня не того ни другого мотора но скажу одно выбирайте тот мотор где есть нормальный сервис и запчасти.Советую Парсун,говорю как владелиц Парсуна 15 сил 2 такта.Мотор Hangkai 3.5HP не видел даже не слышал о таком.


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 18:55:45 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев, 2009 Вс 15:36:55
Сообщения: 1440
Откуда: Харьков
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 35 раз.
После надписи в сравнительных характеристиках:
Робочий об'єм: 50 cм3 - 49 cм3
Дальше не читал....с каких хренов там добавилась ещё 0,9лс мне не понятно. :)
При том, что у Ханкая объём меньше и макс. крутящий момент достигается на оборотах 5000, а у Парсуна на 5300 и при большем!!! объёме.
Если Вы не занимаетесь рекламой Ханкая(очень похоже), то берите Парсун, там хоть характеристики похожи.

ПС.Не буду писать каким образом, но далее от того, что начнёт писать ТС будет зависить практически 100% определение реклама это или нет. :)


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 19:54:03 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 окт, 2011 Вс 15:00:18
Сообщения: 322
Откуда: Україна, Рівненська обл., м.Вараш
Благодарил (а): 67 раз.
Поблагодарили: 11 раз.
TSAR писал(а):
После надписи в сравнительных характеристиках:
Робочий об'єм: 50 cм3 - 49 cм3
Дальше не читал....с каких хренов там добавилась ещё 0,9лс мне не понятно. :)
При том, что у Ханкая объём меньше и макс. крутящий момент достигается на оборотах 5000, а у Парсуна на 5300 и при большем!!! объёме.
Если Вы не занимаетесь рекламой Ханкая(очень похоже), то берите Парсун, там хоть характеристики похожи.

ПС.Не буду писать каким образом, но далее от того, что начнёт писать ТС будет зависить практически 100% определение реклама это или нет. :)


Так тема і створювалась з метою визначитись у виборі двигуна для свого човна.
Всі характеристики взяті з інтернету. Я лише об'єднав їх у порівняльну таблицю, щоб користувачам, які розуміються на двигунах було візуально краще сприйняти дані, заявлені виробником, і робити якісь висновки та давати корисні поради!


Не розумію, як це можна пов'язати з рекламою? Якби вибір стояв би між Парсуном та Фішером, то судячи з деяких коментів це була б реклама Фішера???


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 20:06:20 

Зарегистрирован: 03 июн, 2012 Вс 12:12:22
Сообщения: 535
Откуда: Луцьк
Благодарил (а): 96 раз.
Поблагодарили: 33 раз.
TSAR писал(а):
После надписи в сравнительных характеристиках:
Робочий об'єм: 50 cм3 - 49 cм3
Дальше не читал....с каких хренов там добавилась ещё 0,9лс мне не понятно. :)

Дійсно,фігня повна+повітряне охолодження і все що з того випливає,наголовніше -звук рази в пітора більший.
Це "газонокосилка з гвинтом":)
З повагою!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 21:40:52 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 окт, 2011 Вс 15:00:18
Сообщения: 322
Откуда: Україна, Рівненська обл., м.Вараш
Благодарил (а): 67 раз.
Поблагодарили: 11 раз.
vadik2121 писал(а):
Дійсно,фігня повна+повітряне охолодження і все що з того випливає,наголовніше -звук рази в пітора більший.
Це "газонокосилка з гвинтом":)
З повагою!


Дякую! Я так і думав! :)
Все стало на свої місця! На інших форумах мені також доступно пояснили всі переваги Парсуна!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 апр, 2015 Пн 21:44:06 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 окт, 2011 Вс 15:00:18
Сообщения: 322
Откуда: Україна, Рівненська обл., м.Вараш
Благодарил (а): 67 раз.
Поблагодарили: 11 раз.
bacha-sergey писал(а):
Не было у меня не того ни другого мотора но скажу одно выбирайте тот мотор где есть нормальный сервис и запчасти.Советую Парсун,говорю как владелиц Парсуна 15 сил 2 такта.Мотор Hangkai 3.5HP не видел даже не слышал о таком.


Дуже дякую за корисну пораду!!! Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 апр, 2015 Вт 8:07:12 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 окт, 2011 Вс 15:00:18
Сообщения: 322
Откуда: Україна, Рівненська обл., м.Вараш
Благодарил (а): 67 раз.
Поблагодарили: 11 раз.
Дуже дякую усім, хто прийняв участь у обговоренні та допоміг визначитись із вибором!
Однозначно Parsun T2.6C BMS без варіантів!!!ИзображениеИзображение

Для себе зрозумів, що доступне сервісне та гарантійне обслуговування, наявність запчастин, надійність в роботі, переважна більшість позитивних відгуків та прийнятна ціна - це ключові фактори при виборі двигуна для човна! Изображение

А на "газонокосарках без нормального охолодження, з підвищеним рівнем шуму та віртуальними кінськими силами" нехай самі китайці і ходять!!!Изображение
Іще раздякую усім, хто допоміг не помилитись!!!Изображение
Тему можна закрити!!!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 апр, 2015 Вт 9:55:28 

Зарегистрирован: 03 июн, 2012 Вс 12:12:22
Сообщения: 535
Откуда: Луцьк
Благодарил (а): 96 раз.
Поблагодарили: 33 раз.
TSAR писал(а):
...ПС.Не буду писать каким образом, но далее от того, что начнёт писать ТС будет зависить практически 100% определение реклама это или нет. :)

По ходу Ви праві...а я повівся...


З повагою!


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 238


Логин:   Пароль:   Автовход:  

Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Харьковский спиннинг © 2004-2024.