Харьковский спиннинг

Форум о рыбалке

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 6 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 12 ноя, 2013 Вт 16:25:46 

Зарегистрирован: 28 апр, 2013 Вс 13:11:34
Сообщения: 70
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Продам або обміняю на човен кілівий довжиною до 330м. з мотором до 8-10 конячок на кораблик для завозу прикормки "БЕКЕР" з вмонтованим ехолотом й GPS навігатором. "БЕКЕР" єдиний вид кораблів які славляться непотопаїмостю, вони настільки досконало продумані й просто зконструйовані що їм рівних немає, виробник Німечина. Борта зроблені з орг стікла, якщо борт випадково розібїте його легко замінити, також в "БЕКЕРІ" використовується потужний моторчик й вінт який при намотувані любих водорослів або жилок чи шнурів зупиняється а не перенавантажується і згоряє як у простих корабликах типу "КАРБОНУ" чи "КАРП АКАДЕМІЇ" (Особисто одного разу намотав шнур з маркера розривною нагрузкою 60lb після розпутуваня вияснилось що вінт його намотав так що розірвав в двох містях і моторчик витримав таку нагрузку, я був в щоці надійністю моторчика). В "БЕКЕРІ" стоїть два акумолятора гелевих 12 вольтових по 7,5 міліампер яких хватає до 5 годин роботи без перерви. Був на 3-4 суточних рибалка на Прилбичах кораблика повністю хватало при тому що ловили на чотири уділіща і по 200-300кг. риби тобто возили досить часто оснастки. В пульті використовуються звичайні пальчики 6 шт. їх можна замінити на акумолятори. корабель заряжається від 220 вольт за допомогою зарядного яке є в комплекті. Я кораблика удосконалив по герметичності верхня кришка оброблена силіконом й закручується двома болтиками з прокладкою прорезиненою на фото це видно, також хлопці які займаються авіомоделюваням переробили мені борти та кріпленя на більш надійніші й потужніші, одним словом кораблик доведений до досконалості під любі умови.
Ехалот в "БЕКЕРІ" використовується з сигналом скануваня точечним, тобто він сканує тільки вертикально що надає перевагу при виборі місця ловлі й точно сканує дно на любій глубені, томущо ви бачите яке дно імено під корабликом а не як в звичайних ехалотах під кутом 20 або 60 градусів що допускає помилки при сканувані.
GPS може запам"ятати 5 точок ловлі, також вимірює дальність завозу корабля, швидкість руху корабля в км., залищок енергії в акумоляторах кораблика і пульта також рівень прийому сигналу між корабльом і пультом. Дальність завозу до 500м. по пасторту я вимотував всю жилку на шпуліце 330м. це вже кораблика я неміг побачити в далі й він ще тягнув, це перевірена інформація. Є потужна фара з енерго зберігаючими лампочками і габаритними вогнями з переду жовті а заду червоні для зручності керування корабликом в ночі.

Ціна 16 900 грн. Новий такий кораблик коштує поза 2200Є.
Або обміняю на човен з мотором бензиновим можлива моя доплата.

0678669229 Ігор.

До речі саме головне що не вказав, я знайшов людей які обслуговують Бекери, як по програмній частині так і по деталях, але спеціалісти з Тернополя, можуть хлопці перепрошити пульт, ехолот або GPS. Також замовети всі необхідні деталі для повноціного ремонту, тобто повноціний сервіс від А до Я. Але Бекер сам по собі дуже простий починаючи з його модифікації корпуса закінчуючи програмним забеспечинням за що він і славиться своєю перевагою в порівняні з любими корабликами в світі.

Також хочу ще розповісти два слова про інші кораблі, але прошу це не сприймати як анти реклама чи похвала кораблів. На сьогоднішній день зустрічається багато нових моделей припустим на водометі, річ крута швидкість шалена але це напевне всі переваги. Водомет споживає досить багато енергії, так знаю "специ" говорять навпаки але практика протилежне їхнім словам перевірено. Водомет пропливає до 2,5км. на одній батереї а припустим звичайний китаєць на вінтах і дишеві батереї 7,5 ампер й 12 вольт 4 км. (залежно від якості батереї і погодніх умов) А про бекера я навіть не буду порівнювати на мій погляд в три-чотири рази більше вистачає. Запитаєте чому??? В мене особисто два рази в пульті батерейки дюраселі алкалайни розряжалися за трьох сутучну рибалку а Бекер (в самому кораблику) батереї ще вистачало на одну таку рибалку, при тому що я в той період десь поза три сотні кг. риби виловив, рибалка була успішна (скинути фото? Похвалюся, але це з минулого сизону). Водомет дуже боїться листя або лопухів чи ряски одним словом листо-подібних трав що затуляють і блокують втягування води з нижньої частини, в такому випадку потрібно бути обережним особливо в нічну рибалку, яквтягне просто зупинившись не допоможе щоб листок відпав його потрібно виковирювати з отвору (втягує як пилисос не зважаючи на ришітку в отворі). Вінти по цему грибуть а якщо щось зачеплять декілька разів в зад і перед крутнути і все розплутується якщо вінт не захищений. Корпуса мають бути по мінімуму склеяні або скручені саме крутіші це виляті суцільно з одною верхньою кришкою через яку можна добратися до любої деталі корябля не розбираючи чи ламаючи корпус (от тому і най надійнішиі Бекера в них якраз так і є). Вінти повністю закриті мають тільки перевагу якщо потрібно периплисти дуже густу траву там їм рівних не має але я за 12 років ловлі коропа ще ні одного разу не ловив коропа в таких умовах, так особо крупних не по тягаєш. Також по точності завезення на вінтах набагато точніши і в любу погоду а водомет дуже чутливий і ріский не завжди все круто получається перевірено на практиці. Нюансів і переваг знаю багато про кораблі але не маю можливості щоб детально про все розписати робіть висновки один роаз купити і користуватися чи зекономити і все життя ремонтувати щей не дуже дешиво.


Це відео роботи кораблика на воді.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HXpe9aD26q4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OWwEzmN27r4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5k6kR0p6BHA[/youtube]


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 23 ноя, 2013 Сб 23:08:54 

Зарегистрирован: 28 апр, 2013 Вс 13:11:34
Сообщения: 70
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
:arrow:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08 дек, 2013 Вс 11:27:57 

Зарегистрирован: 28 апр, 2013 Вс 13:11:34
Сообщения: 70
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ап


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 21 дек, 2013 Сб 21:23:34 

Зарегистрирован: 28 апр, 2013 Вс 13:11:34
Сообщения: 70
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ап


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 02 янв, 2014 Чт 11:03:28 

Зарегистрирован: 28 апр, 2013 Вс 13:11:34
Сообщения: 70
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
:arrow:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08 янв, 2014 Ср 21:06:34 

Зарегистрирован: 28 апр, 2013 Вс 13:11:34
Сообщения: 70
Откуда: Тернопіль
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
ап

Тема закрыта на 2 недели. См. правила: http://spinning.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?t=4271 п. 6.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 6 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 132


Логин:   Пароль:   Автовход:  

Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Харьковский спиннинг © 2004-2024.